مهسا ساداتمهسا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مهسا سادات نازپري

اولین گردش من در پارک چیتگر

1391/10/24 16:54
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

عيد را چگونه گذرانده ايد؟

 

روز هفتم


  همگي رفتيم پارك جنگلي چيتگر 

تا به پارک رسیدیم دیدم آفتاب چشمام رو اذیت می کنه برای همین عمه مرضیه لطف کرد و عینک آفتابیش رو بهم داد  عینک

آفتاب بدم خدمتتون؟

 

 بعد مامایم و بابایم منو مثل یه خرگوش گذاشتن تو چمنا!

چیتگر

 

کلی هم با زهرا جون و سوگل جون تاب بازی کردیم

چیتگر

درادامه مطالب مطالب مهمی نوشتم

دوشنبه ۷/ ۱/ ۹۱   هفت ماه و ۲۵ روز

چیتگر

 

چیتگر

 

چیتگر

چیتگر

 

نهار جوجه کباب داشتیم که مناسب بچه ای به سن من  با دوتا دندون بودابرو

 چیتگر

 

درآخر هم یه بطری خالی رو دادن دستم نمی دونم چرا ولی فکر کنم می خواستن یه عکس تبلیغاتی بندازن !!!

چیتگر

 

 

بعد از برگشتن به خونه مامان بزرگ با زهرا جون خداحافظی کردم و با هم یه عکس یادگاری گرفتیم

ولی زهرا خیلی ناراحت بود که دارن میرن خونشون چون تا چند وقت همدیگرو نمی دیدیم آخه خونشون مشهده و از ما خیلی دورن

 

زهرا جونم خداحافظ

خداحافظ زهرا دخترعمه مهربونم  خداحافظ عمه جون دلم واستون تنگ میشهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)