مهسا ساداتمهسا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

مهسا سادات نازپري

اولين روز اولين بهار اولين سال زندگيم

1391/10/24 17:03
360 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عيدتون مبارك

 

تصميم گرفتم ... البته مامايم تصميم گرفته از زبون من انشا بنويسه اونم با موضوع:

 

عيد را چگونه گذرانده ايد؟

 

روز اول عيد

اولین عکس من، تو اولین روز اولین بهار اولین سال زندگیم

 

با عمو علی و

روز اول عيد

 

ایلیا جان

روز اول عيد

عید شما هم مبارک مژه

مهساسادات :

عمو علی طاقت نیاورد تا بریم خونشون بهم عیدی بده و همون روز خجالتم داد و دو تا کاغذ سبز که نمی دونم چی بود بهم داد هر چی بود انگار خیلی با ارزش بود چون مامایم زودی اونو گذاشت تو کیفش!

سه شنبه 91/1/1  هفت ماه و 18 روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرمحمد
12 مرداد 91 10:04
مهسا سادات جان تولدت مبارک دختر قشنگم . بوس چسبی لز طرف امیرمحمد و مامانی برای فرشته کوچولو، مهسا نازنازی قربونت برم عزیز دلم ....
من
12 مرداد 91 17:04
تولدت مبارک
فرزانه مامان مرصاد
7 مهر 91 18:45
سلااااام عزیزم
حال شما؟؟؟
مهسا سادات خوبه؟؟؟؟
بزرگ شده؟؟؟
منو شناختین؟؟؟
خیلی خوشهال شدم از دیدن روی گل مهسا


ninipics
25 آذر 91 12:24
با سلام و عرض ادب
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...
مهسا سادات جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم

www.ninipics.blogfa.com