مهسا ساداتمهسا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مهسا سادات نازپري

اولين تاسوعاي مهساسادات

1391/2/10 18:57
144 بازدید
اشتراک گذاری

 

السلام عليك يا ابالفضل العباس

 

دو روزه كه چهار ماه مهساسادات تموم شده .

اين ماه براي مهساسادات جشن ماهگرد نگرفتيم چون ماه محرم بود .


روز تاسوعا با بابايم و مامايم تهران بوديم اما فقط عمه مرضيه و عمه مهديه و نرگس جون اونجا بودن . همه رفته بودن اصفهان .

 

 

 

صبح روز تاسوعا بابايم و مامايم منو با كالسكه بردن خيابون ستارخان و من مثل هميشه آروم و ساكت فقط اطرافم رو نگاه مي كردم و مامايم و بابايم بازهم ازم راضي بودن.

روز تاسوعا

تو راه برگشت هم بابايم و مامايم توي صف وايستادن تا غذاي نذري بگيرن.

باز هم يادشون رفت كه منو سهيم كنن.

انگار نه انگار كه منم توي صف وايستاده بودم...

 

شب عاشورا هم با مامايم رفتم هيئتي كه خاله مهديه و دانيال هم اونجا بودن .

اونجا تاريك و گرم بود مامايم گريه مي كرد نمي دونم چرا اما من اصلا گريه نكردم!

دوشنبه  90/9/14  چهار ماه و 2 روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خان گوگو لي بابا
20 بهمن 90 1:58
هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست/ یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست
عمه جون
20 بهمن 90 21:46
عمه به فداي خانوميت بشه عسلكم انشالله سال ديگه بيا خونه خودمون خودم بهت نذري ميدم به مامان و بابا هم نميديم اصلا اصلا