مهسا ساداتمهسا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مهسا سادات نازپري

ماه آسمون ما يك ساله شد

1391/12/14 23:45
481 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

...و حالا يك سال پر از شادي و نشاط ،

پر از نعمت و بركت ،

 پر از لطف و عنايت پروردگار ،

 در كنار مهساي عزيزمان بر ما گذشت و

مهساسادات يكساله شد

  

 

مهسا سادات ماه آسمون ما

 

 

انگار همين ديروز بود كه براي اولين بار صداي گريت كه به من جون دوباره بخشيد رو شنيدم ، صورت ماهت رو ديدم و لبهاي سرخت رو بوسيدم و  از شوق گريه كردم. گریهانگار همين ديروز بود كه براي اولين بار تو رو تو بغلم گرفتم و گرمي دستاي كوچيكت صورت سردم رو نوازش كرد.خیال باطل و انگار همين ديروز بودكه اومدي و با اومدنت رنگ دوباره به زندگي مون بخشيدي.قلب و امروز ، امروز يك سال از قشنگ ترين روز زندگيم مي گذره و من هر روز با شنيدن صداي گريت ، با فشردن دستاي كوچيك و گرمت ، با بغل گرفتنت خدا رو شكر مي كنم.لبخند

فرشته يكساله من فرشتهچقدر ديدن اينكه داري هر روز بزگتر مي شي واسم لذت بخشه.لبخند چقدر قشنگ و به موقع  هر كاري رو ياد مي گيري و حالا واسه خودت خانمي شدي و مي توني خيلي قشنگ راه برياز خود راضی ، و با راه رفتنت قدرت و عظمت و مهربوني خدا رو برامون يادآور بشي.

هيچ وقت اولين باري كه خنديدينیشخند، اولين باري كه غلطيدي،قهقهه اولين باري كه سينه خيز رفتي ،چشمک اولين باري كه چهار دست و پا رفتي ، اولين باري كه نشستي ، اولين باري كه مامان و بابا گفتي ، اولين باري كه روي پاهات وايستادي، اولين قدم زندگي رو برداشتي رو فراموش نمي كنم.

باز هم مي گم

فرشته كوچيك من تولدت مبارك

 

 

پنج شنبه  12/ 5/ 91  يك سال تمام

http://falshbaner.persiangig.com/image/nazar/45.gif

 

مهساسادات ، فرشته كوچولو ، تولدت مبارك


راستي نماز و روزه هاتون هم قبول


http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/70.gif

مهساسادات:

امروز روز جشن تولد یک سالگی منه

مي خوام اتفاقات امروز رو  واستون تعريف كنم

 

این کارت دعوت تولدمه که مامایم خودش درست کرده

 

 

این جوجو هم مثلا منم که تازه متولد شدم

 

اینم متن کارت دعوتمه

 

و این هم لباسمه که امشب می خوام بپوشم

این همون لباسیه که تو جشن عروسی خاله ملیحه پوشیده بودما

 

چون خونمون طبقه چهارمه مامایم این رو به دیوار راه پله زده  تا مهمونا واسه

بالا اومدن از پله ها انگیزه داشته باشناوه


 http://falshbaner.persiangig.com/image/khoshamadid/9.gif

و اين هم خوش آمدگويي به مهمونا كه مامايم پشت در آپارتمان زده بود

چون هم ماه رمضان هست و هم اسم من مهساست مامایم این طرح رو درست کردخنثی

http://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/fawasel/WebPageContent/broad15.gif

 http://gfx.parstools.com/gifanimations/background/gifbj017-parstools.gif

این هم يكي از ديوارهاي خونمون که واسه تولدم تزیین شده

 

و میز ظرف های پذیرایی کیک و شربتخوشمزه

و این هم میز هدیه و کلاه و بادکنک بچه ها


  خوب ، فکر کنم همه چیز آمادست ولی موندم سر دوراهی که کدوم کلاه رو سرم بذارممتفکر

 

 

این خوبه؟ ولی نه خوب نیست

 

تصاویر 
زیباسازی - جدا کننده پست

این یکی چطوره ؟ انگار اندازمه خنثی

 

همین رو رو سرم می ذارم، آخه مامایم خودش واسم درست کرده که مثل ملکه ها بشماز خود راضی

 

نایت اسکین

  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 یعنی می گید، بال فرشته هم بذارم که مثل فرشته های ملکه های عروس بشم؟http://www.smileycodes.info/emo/id/04.gif

 

گل سرم رو هم انتخاب کردم همین خوبه

 

آهان بذارم روی سرم

فکر نمی کنم کار دیگه ای نمونده باشه

حالا یه ذره تمرین خوش آمدگویی کنمچشم

 

وای خیلی استرس دارم استرسوقتی مهمونا رسیدن می گم:

سلام خیلی خوش اومدید، منت بر سرمون گذاشتید


 http://www.pichak.net/blogcod/zibasazi/06/image/pichak.net-74.gif

بعدبا مهربونی  بهشون می گم بفرمایید بنشینید

 

بعد با یه حالت قشنگ می گم قدم رنجه فرمودید

نایت اسکین

 

و بعد هم که همه نشستن...

با خنده بهشون می گم به جشن تولد یک سالگی من خوش اومدید

بعد هم خیلی مؤدب می ایستم و با مهربونی نگاهشون می کنم

اوه چقدر سخت بود اوه

 

بهتره بعدش هم چند تا ژست قشنگ بگیرم تا ازم عکس بندازن

مثلا اینجوری خوبه؟

 

فکر کنم اینجوری بهتر باشه

ولی نه اگه بادکنک رو روی پاهام بذارم بهتره

 

 

اگه  بادکنک رو بوس کنم چطورهماچ

 

این یکی چطوره؟سوال

 

یا شاید هم خیلی جدی و باوقار بشینم بهتر باشه

 

اما نه بهتره بخندم نیشخند

 

این حالت رو هم دوست دارم ، یهو بر می گردم و به دوربین نگاه می کنم

 

اینجوری هم با اخم  بلدممنتظر

 

یه ژست قشنگ و متین

یه ژست مهربون و خجالتیYellow Head Funny 
Smiley

 

و یه ژست محکم و قلدرانهشیطان

حال  نوبت عکس با مهموناست تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

یه عکس قشنگ با سوگل خانم و آقا دانیال که زحمت کشیدن و از راه دور اومدنقلب

البته عکسای  زیادی انداختم که نمی شد همشون رو نشون بدمابرو

 

یه عکس مخصوص با آقا سینا که خیلی با من مهربونهلبخند

 

و یه عکس مخصوص با بابایم و عمو علی و آقا ایلیا

  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

البته ... یه عکس ویژه با عمو علی

 

 

نمی دونم چرا یهو تو خونه ولوله شد همه دارن دست می زننتشویق

انگار کیک تولدم رو آوردنخوشمزه

 

وای خدای من چقدر قشنگهتعجب

بابایم دستت درد نکنهبامن حرف نزن

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
 

حالا نوبت بریدن کیکهخوشمزه

البته با کمک بابایم و مامایمهورا

  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

بعد از بریدن کیک ، نوبت باز کردن کادوهاستخنده

اما بهتره قبلش یه کم ناز کنم تا فکر نکنن خیلی مشتاقم البته ته دلم یه چیز دیگسادروغگو

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

وای چقدر هدیه تعجب یعنی همه اینا مال منه؟بغل

دست همتون درد نکنه

 نایت اسکین

حالا که می خوان کادو ها رو باز کنن من یه گوشه می ایستم و فقط نگاه می کنم

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

وای این هدیه بابایم و مامایمه ،چقدر قشنگه 

 

اینا هم بقیه هدیه ها

دیگه نمی دونم چی بگم فقط می گم خیلی خیلی متشکرملبخند

تازه زهرا و عمه جونم هم که نتونستن تو جشن باشن هدیشونو جلو جلو فرستاده بودنخجالت

بعد از گفتن اذان و خوردن افطاری و شام و  کیکخوشمزه

 

ای وای انگار همه دارن می رن خونه هاشون بای بای

 

اما کادوها رو با خودشون نبردنا!!!هیپنوتیزم

 

بعد از رفتن مهمونا، نشستم با خودم فکر کردم:

چقدر تولد خوبه ، یعنی میشه به مامایم و بابایم بگم همیشه واسم جشن تولد بگیرن؟http://www.smileycodes.info/emo/id/59.gif

اما مامایم و بابایم گفتن که فقط سالی یک بار واسم تولد می گیرنhttp://www.smileycodes.info/emo/id/26.gif

http://www.smileycodes.info/emo/id/29.gif 

منم چون دلم سوخته بود یکی یکی بادکنکای روی دیوار رو کندم و...کلافه

 

 

 اونا رو ترکوندمسبز

 

اما فایده نداشت جشن تولد فقط سالی یه روزه ،عیبی نداره قهر

وقتی یه کم آروم شدم نشستم حساب کتاب کردم و هدیه هایی رو که گرفته بودم با انگشتام شمردمیک دو سه پنج هشتhttp://www.smileycodes.info/emo/id/43.gif

                  

انگار خیلی زیادن، از شمردنشون خسته شدمخمیازه

نایت اسکین

 بعد از یه روز طولانی و شیرین حالا نوبت یه خواب تولدیه ،نه؟http://www.smileycodes.info/emo/id/24.gif

 

باز هم از همتون متشکرمhttp://www.getsmile.com/emoticons/funny-smileys-68129/bow.gif

 

خداحافظ تا سال دیگه http://www.getsmile.com/emoticons/funny-smileys-68129/bye.gif

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان چشم عسلی
29 اسفند 91 8:07
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .
مامانی درسا
12 مرداد 92 2:00
عزیز دل تولدت هزاران بار مبارک 120 ساله شی گلم